Επισκευές

Επισκευές

Κατά την διάρκεια ζωής ενός κοσμήματος δεν είναι σπάνιο να χρειαστεί κάποια επισκευή. Για διάφορους λόγους όπως κακή χρήση ή κάποιο ατύχημα ένα κόσμημα μπορεί να υποστεί κάποια ζημιά, να φθαρεί είτε ακόμα και να χάσει κάποιους πολύτιμους λίθους. Για τον λόγο αυτό βρισκόμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε να το επαναφέρουμε στην αρχική ομορφιά του και να σας ευχαριστήσουμε.
Η φθορά ενός αγαπημένου κοσμήματος μπορεί να οδηγήσει σε άσχημες και ανεπιθύμητες καταστάσεις και συναισθήματα. Ως εκ τούτου, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να επισκευάσουμε φθορές και ζημιές σε οποιοδήποτε προϊόν μας και να επιλύσουμε προβλήματα όπως αντικατάσταση χαμένων πετρών, επιδιόρθωση γρατζουνιών, επισκευή σπασμένων τμημάτων, προσθήκη χαμένων κομματιών κλπ.
Μπορείτε να ζητήσετε την επισκευή ενός προϊόντος μας χωρίς κάποιον γενικό περιορισμό. Παρόλα ταύτα, παρακαλούμε έχετε τα ακόλουθα υπόψη:

Πώς ζητάω μια επισκευή?
– Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@kouzoupis.gr.

Πότε δικαιούμαι να ζητήσω μια επισκευή?
– Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός σχετικά με το πότε και γιατί ζητάτε μια επισκευή. Το μόνο που χρειαζόμαστε εμείς είναι απόδειξη πως το εν λόγω κόσμημα έχει κατασκευασθεί από εμάς.

Τι χρειάζεται να γνωρίζω σχετικά με την επιστροφή του προϊόντος για μια επισκευή?
– Το προϊόν μπορεί είτε να σταλεί πίσω είτε να παραδοθεί αυτοπροσώπως σε εμάς είτε σε κάποιον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΠΟΙΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΠΗΣ Α.Ε.
– Σε περίπτωση που το προϊόν έφθασε σε εσάς με κάποια ζημιά τότε τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή είναι δικά μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το κόστος για την αποστολή του προϊόντος το επωμίζεσθε εσείς.
– Κατά την αποστολή παρακαλούμε ελέγξτε την ακεραιότητα και ασφάλεια του πακέτου ώστε να αποφευχθούν τυχόν ζημιές και επίσης παρακαλούμε να συμπεριλάβετε όλα τα κατάλληλα έγγραφα.
– Σε περίπτωση που αποφασίσετε να στείλετε ένα προϊόν είστε πλήρως υπεύθυνοι για την ακεραιότητά του μέχρι αυτό να φθάσει ασφαλές σε εμάς.
– Σε περίπτωση που θέλετε να παραδώσετε το πακέτο αυτοπροσώπως στα γραφεία μας (2 Παρνασσού, Πλατεία Κλαυθμώνος, 10563, Αθήνα, Ελλάδα), παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 3228018 είτε μέσω email στο info@kouzoupis.gr

Σχετικά με το κόστος μιας επισκευής:
– Στην σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν φθάσει σε εσάς με κάποια ζημιά τότε δεν επωμίζεσθε κάποιο κόστος για την επισκευή του.
– Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, θα σας παρέχουμε ένα αρχικό προσεγγιστικό κόστος και μόλις παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγξουμε θα σας ενημερώσουμε με το τελικό κόστος.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τι άλλο πρέπει να έχω υπόψη?
– Επισκευές σε προϊόντα γίνονται δεκτές μόνο άμα έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχθεί τους παραπάνω όρους.
– Μια επισκευή δεν θα ξεκινήσει παρά μόνο άμα έχετε συμφωνήσει στο τελικό κόστος και έχει πραγματοποιηθεί η αντίστοιχη πληρωμή.
– Μια επισκευή μπορεί να χρειαστεί κάποιον χρόνο για να πραγματοποιηθεί ο οποίος είναι ανάλογος του φόρτου εργασίας που χρειάζεται. Συνήθως χρειάζεται μεταξύ μιας με δύο εβδομάδες. Παρόλα ταύτα, για οποιαδήποτε αναπάντεχη καθυστέρηση θα σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων.
– Είμαστε εξ ‘ολοκλήρου υπεύθυνοι για την διαχείριση των προϊόντων μας και μόνο σε περίπτωση που δεν έχει υπάρξει παρέμβαση από κάποιον τρίτο μη εξουσιοδοτημένο χρυσοχόο. Οποιοδήποτε σημάδι παρέμβασης ή μετατροπής μας δίνει το δικαίωμα να σας επιβαρύνουμε με επιπλέον κόστος για την επαναφορά του προϊόντος ή να αρνηθούμε το αίτημά σας.
– Όσον αφορά τις πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία της πληρωμής, του χρόνου παράδοσης και της αποστολής των προϊόντων παρακαλούμε απευθυνθείτε στα εδάφια “Πληροφορίες Πληρωμής”, “Χρόνος Παράδοσης” και “Μεταφορικά” sections respectfully.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή για περεταίρω πληροφορίες παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@kouzoupis.gr ή με κάποιον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΠΟΙΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΠΗΣ Α.Ε.

Αρχίστε να πληκτρολογείτε και πατήστε Enter για αναζήτηση

Shopping Cart

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

elΕλληνικά
en_USEnglish elΕλληνικά